Direktlänk till inlägg 16 februari 2010

Ännu en dag

Av Eriksson - 16 februari 2010 21:54

Jag träffade en av mina älskade vänner idag..Jag älskar henne mycket och hon har ställt upp mycket för mej men de känns som om att hon inte riktigt förstår mej längre.Jag har förlorat den jag älskade så mycket till en annan.Jag trodde aldrig att han skulle göra de men han gjorde det.Jag älskar honom av hela mitt hjärta och ingen kan förstå det.De känns som om vissa blev jätte glada när han gjorde slut och att han och jag träffas lite retar tydligen många.Jag tror att de kan bli han och jag igen någon gång men de tror inga andra för de känns som om alla tycker mer om den andra bruden och vill bara såra mej för hon har ljugit så mycket för mej men inte en j*vel tror mej utan bara henne och de sårar mej som fan.Varför skulle jag ljuga för jag visste att jag skulle förlora honom på det.Han gjode mej så j*vla lycklig han fick mej att se att de fanns så mycket mer att leva för än bara min son.Att livet har mer att ge men nu har de sugits i från mej och jag har inte samma gnista längre.


Nu sitter jag bara och har de väldigt tråkigt och sen har ja så ont i magen och ryggen vete fan vad de är.Kanske gravid igen vem vet!!!!Jag vet inte heller vad jag vill men vill bara att smärtan försvinner men de gör den väl inte...


Jag älskar honom jag vill leva med honom...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eriksson - 31 mars 2010 20:26

Hej jag vill bara säga att jag vill inte att någon tar med någon annan blommor än blodröda rosor på min begravning.     Jag orkar nu inte längre jag ville bara bli älskad av någon som verkligen såg mej och älskade för den jag är men nej varför ...

Av Eriksson - 9 mars 2010 12:06

Snart är de tävling:) mår lite bättre nu.Ingen har ju snackat mer skit om mej i allafall. Tack jokke för all hjälp :) de är trevligt att träffas:) Och även tack marcus för att du finns där när jag behöver någon:) du är underbar:) Jag vet inte v...

Av Eriksson - 3 mars 2010 21:50

Känner dina händer mot min kropp.Du andas mot min nacke. Du ligger tätt bakom mej.Känner hela din kropp.Då känner jag mej trygg. Att ligga i din famn,att höra att du älskar mej det gör mej lycklig.Har aldrig känt så här förut,aldrig för någon.D...

Av Eriksson - 21 februari 2010 21:21

Idag var jag på årets första folkrace tävling f*n vad underbart de var fast de var svin kallt.. De var massa snygga killar som körde fast dom körde ju saab:) Nu ska jag sova är trött utav bara den..Tack Marcus för att du följde med och körde istä...

Av Eriksson - 20 februari 2010 20:54

Fy för så mycket snö:(Nu får de f*n vara nog.   Jo gud vad jag gjode bort mej idag ajajaj.De är så att jag att de finns en snygg kille som heter Jeppe.Han kör folkrace och så sen så var de att de var en träff med folkrace saker idag och jag och J...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards