Direktlänk till inlägg 20 februari 2010

Hej hej hej

Av Eriksson - 20 februari 2010 20:54

Fy för så mycket snö:(Nu får de f*n vara nog.


Jo gud vad jag gjode bort mej idag ajajaj.De är så att jag att de finns en snygg kille som heter Jeppe.Han kör folkrace och så sen så var de att de var en träff med folkrace saker idag och jag och Junior att å pratade om honom sen hörde jag att dörren öppnade sej och där stod han och vad röd jag blev och srang ut därifrån.Jag skyllde på att jag blev panik röksugen:)

Och de blev mat där och jag fick sitta å kolla på 2 skit snygga killar:) Både Jeppe och Hildur.De är lika varann men ändå inte..Jeppe satt och åt lite fisförnämn och Hildur åt som en bonde och Junior sa att jag skulle välja typ en av dem att åta en romanitsk middag men och helt ärligt jag kan inte:/


Sen efter mycket om och men kom jag hem och då skickar en kompis till mej att han behövde hjälp med bilen han sa inte varför utan bara att han behövde hjälp.Snäll som jag är sätter jag mej i bilen och åker fast jag satte mej fast så att Marcus fick hjälpa bort mej:)

När jag kom till Jocke så hade hans morbror satt sej fast på parkeringen han med;)

Men hans batteri hade tagit slut efter alla försök att ta sej lös och jag hade ju inga startkablar i bilen så vi fick ragga tag i ett par:)

De tog lite tid men nu är jag hemma och ska snart sova för jag ska upp tidigt imorrn:)

Fast inatt behöver jag inte sova sj i sängen jag får sova breve Junior:)Hoppas bara att jag slipper missljug i sängen;)Fast de gör jag nog inte:)

Imorrn får nog Marcus köra jag tycker inte om de här väglaget men de visar sej men jag kommer nog få missljud i bilen imorrn för Junior ska åka med mej:)


Så god natt alla..Och du vet ju vem du är...Jag älskar dej massor..Puss puss

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eriksson - 31 mars 2010 20:26

Hej jag vill bara säga att jag vill inte att någon tar med någon annan blommor än blodröda rosor på min begravning.     Jag orkar nu inte längre jag ville bara bli älskad av någon som verkligen såg mej och älskade för den jag är men nej varför ...

Av Eriksson - 9 mars 2010 12:06

Snart är de tävling:) mår lite bättre nu.Ingen har ju snackat mer skit om mej i allafall. Tack jokke för all hjälp :) de är trevligt att träffas:) Och även tack marcus för att du finns där när jag behöver någon:) du är underbar:) Jag vet inte v...

Av Eriksson - 3 mars 2010 21:50

Känner dina händer mot min kropp.Du andas mot min nacke. Du ligger tätt bakom mej.Känner hela din kropp.Då känner jag mej trygg. Att ligga i din famn,att höra att du älskar mej det gör mej lycklig.Har aldrig känt så här förut,aldrig för någon.D...

Av Eriksson - 21 februari 2010 21:21

Idag var jag på årets första folkrace tävling f*n vad underbart de var fast de var svin kallt.. De var massa snygga killar som körde fast dom körde ju saab:) Nu ska jag sova är trött utav bara den..Tack Marcus för att du följde med och körde istä...

Av Eriksson - 18 februari 2010 16:53

Ja nu sitter jag här igen:) Idag har jag varit hos min psykolog och hon förstår mej när jag säger att jag litar inte på kompisarna längre.Vissa av mina vänner sviker mej om och om igen. Jag mås så där idag ska iväg snart och kanske göra nått kul....

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards