Direktlänk till inlägg 18 februari 2010

Japp

Av Eriksson - 18 februari 2010 16:53

Ja nu sitter jag här igen:)

Idag har jag varit hos min psykolog och hon förstår mej när jag säger att jag litar inte på kompisarna längre.Vissa av mina vänner sviker mej om och om igen.

Jag mås så där idag ska iväg snart och kanske göra nått kul...Sitter och pratar men Jocke lite han får mej lite gladare men inte mycket..Sen har vi Marcus som betyder massor för mej han bara finns där när jag vill prata lite han lyssnar och bara ler för han vet inte vad han ska säga lr göra.Tycker synd om honom när han inte vet vad han ska svara men han finns där och det betyder mycket.Får se vem som ska få följa med mej å vara modell för en dag.Min aldra bästa vänn kunde inte får se om Marcus följer med de skulle vara roligt:)Åka limosin och all:)

Men de visar sej.Nu är de inte långt kvar till de är folkrace;)De ska bli hur kul som helst..Och lilla jag ska vara fakta dommare:)De är nått nytt men de ska bli kul:)

Allt verkar lugnt för tillfället men de brakar väl under mej snart men de visar sej..Nä ska åka typ nu men skriver mer när jag kommer hem om vad jag har gjort:)

Puss älskar dej puss puss


Jag var iväg och sydde garnbollar de var jätte kul:)Lite annat att tänka på..


Man jag älskar dej..puss puss

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eriksson - 31 mars 2010 20:26

Hej jag vill bara säga att jag vill inte att någon tar med någon annan blommor än blodröda rosor på min begravning.     Jag orkar nu inte längre jag ville bara bli älskad av någon som verkligen såg mej och älskade för den jag är men nej varför ...

Av Eriksson - 9 mars 2010 12:06

Snart är de tävling:) mår lite bättre nu.Ingen har ju snackat mer skit om mej i allafall. Tack jokke för all hjälp :) de är trevligt att träffas:) Och även tack marcus för att du finns där när jag behöver någon:) du är underbar:) Jag vet inte v...

Av Eriksson - 3 mars 2010 21:50

Känner dina händer mot min kropp.Du andas mot min nacke. Du ligger tätt bakom mej.Känner hela din kropp.Då känner jag mej trygg. Att ligga i din famn,att höra att du älskar mej det gör mej lycklig.Har aldrig känt så här förut,aldrig för någon.D...

Av Eriksson - 21 februari 2010 21:21

Idag var jag på årets första folkrace tävling f*n vad underbart de var fast de var svin kallt.. De var massa snygga killar som körde fast dom körde ju saab:) Nu ska jag sova är trött utav bara den..Tack Marcus för att du följde med och körde istä...

Av Eriksson - 20 februari 2010 20:54

Fy för så mycket snö:(Nu får de f*n vara nog.   Jo gud vad jag gjode bort mej idag ajajaj.De är så att jag att de finns en snygg kille som heter Jeppe.Han kör folkrace och så sen så var de att de var en träff med folkrace saker idag och jag och J...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards