Direktlänk till inlägg 9 mars 2010

<3 folkrace <3

Av Eriksson - 9 mars 2010 12:06

Snart är de tävling:) mår lite bättre nu.Ingen har ju snackat mer skit om mej i allafall.

Tack jokke för all hjälp :) de är trevligt att träffas:)

Och även tack marcus för att du finns där när jag behöver någon:) du är underbar:)

Jag vet inte vad det är med mej idag men jag är jätte glad.Var på kalas igår hos Marcus de var trevligt.


vi hörs..puss älskar dej hampus


Nu ger jag upp.Varför älskar andra att snacka skit om mej???Jag orkar inte längre.

Jag säger som Erik Hassle gör i sin låt Don´t bring flowers after i´m ded

och det är bara som som verkligen bryr sej om mej som får komma då¨...


Förlåt min älskade Hampus men jag orkar inte.Jag älskar verkligen dej.

Förlåt snygg oxå.Jag fick ingen riktig chans att lära känna dej förlåt men jag kommer nog inte få göra de heller..Förlåt

 
 
julia

julia

9 mars 2010 12:11

Fiiin blogg!!

http://gulljulls.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eriksson - 31 mars 2010 20:26

Hej jag vill bara säga att jag vill inte att någon tar med någon annan blommor än blodröda rosor på min begravning.     Jag orkar nu inte längre jag ville bara bli älskad av någon som verkligen såg mej och älskade för den jag är men nej varför ...

Av Eriksson - 3 mars 2010 21:50

Känner dina händer mot min kropp.Du andas mot min nacke. Du ligger tätt bakom mej.Känner hela din kropp.Då känner jag mej trygg. Att ligga i din famn,att höra att du älskar mej det gör mej lycklig.Har aldrig känt så här förut,aldrig för någon.D...

Av Eriksson - 21 februari 2010 21:21

Idag var jag på årets första folkrace tävling f*n vad underbart de var fast de var svin kallt.. De var massa snygga killar som körde fast dom körde ju saab:) Nu ska jag sova är trött utav bara den..Tack Marcus för att du följde med och körde istä...

Av Eriksson - 20 februari 2010 20:54

Fy för så mycket snö:(Nu får de f*n vara nog.   Jo gud vad jag gjode bort mej idag ajajaj.De är så att jag att de finns en snygg kille som heter Jeppe.Han kör folkrace och så sen så var de att de var en träff med folkrace saker idag och jag och J...

Av Eriksson - 18 februari 2010 16:53

Ja nu sitter jag här igen:) Idag har jag varit hos min psykolog och hon förstår mej när jag säger att jag litar inte på kompisarna längre.Vissa av mina vänner sviker mej om och om igen. Jag mås så där idag ska iväg snart och kanske göra nått kul....

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards