Alla inlägg den 3 mars 2010

Av Eriksson - 3 mars 2010 21:50

Känner dina händer mot min kropp.Du andas mot min nacke.

Du ligger tätt bakom mej.Känner hela din kropp.Då känner jag mej trygg.

Att ligga i din famn,att höra att du älskar mej det gör mej lycklig.Har

aldrig känt så här förut,aldrig för någon.Du är den enda.Du är mitt allt.

Blir ledsen när du är borta,saknar dej så otroligt mycket då.

Men jag vet att du älskar mej.

Allt som har hänt mej under åren är du ett av de bästa.Har gillat dej från första början.En fantastisk kille.Jag vill att du ska veta en sak.En viktig sak.

Jag älskar dej.Du du är den enda som gör mej hel.



Detta sa jag till en underbar kille.Jag älskade honom av hela mitt hjärta och jag älskar honom så himla mycket.

Men då finns de massa folk som älskar att snacka skit om mej och sprida en massa lögner.

Så jag lovar när nästa skit snack smäll kommer då orkar jag inte leva längre då dör jag.För jag pallar inte mer skit.Den mitt <3 har valt han finns i mitt <3a oh så är de.Men kommer en smäll till då försvinner jag för alltid...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards