Direktlänk till inlägg 17 februari 2010

Lever fortfarande

Av Eriksson - 17 februari 2010 20:08

Jo jag lever fortfarande men de känns som om jag är död innom mej..

Men snart ska fadertestet fastställas och det är skönt.

Men allt annat då?jag tror aldrig att jag få må riktigt bra igen,fast de är ju när jag träffar honom mitt <3 då mår jag ju bra fast lite dåligt när han åker men då får man längta lite tills vi träffas igen.Får se om jag tar och åker ut en stund ikväll och bara åker en stund de är faktiskt ganska så skönt får lite annat å tänka på.ÅÅÅÅ jag längtar faktiskt efter 2 saker just nu kanske 3 oxå..Först så är årets första folkrace tävling på söndag och då ska jag åka dit och jobba på den tävlingen fast jag skulle helldre vilja köra men men man får inte alltid som man vill.Den andra saken jag ska ta hål i naveln nu:) är lite nervös men de funkar nog:) och den tredje saken jag ska vara modell för en dag igen:)fast denna gång ska jag ha min folkrace dräckt på mej de kommer bli fett kul:)

Men de andra jag verkligen vill ha verkar var långt borta:(Jag kan inte få bort honom ut ur mitt huvud jag älskar verkilen honom...


Puss puss min älskling ska försöka hitta på nått att göra nu..Jag är kluven men men jag kanske växer ihop igen:)Puss älskar dej...


Hörs kanske imorrn...kramar

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eriksson - 31 mars 2010 20:26

Hej jag vill bara säga att jag vill inte att någon tar med någon annan blommor än blodröda rosor på min begravning.     Jag orkar nu inte längre jag ville bara bli älskad av någon som verkligen såg mej och älskade för den jag är men nej varför ...

Av Eriksson - 9 mars 2010 12:06

Snart är de tävling:) mår lite bättre nu.Ingen har ju snackat mer skit om mej i allafall. Tack jokke för all hjälp :) de är trevligt att träffas:) Och även tack marcus för att du finns där när jag behöver någon:) du är underbar:) Jag vet inte v...

Av Eriksson - 3 mars 2010 21:50

Känner dina händer mot min kropp.Du andas mot min nacke. Du ligger tätt bakom mej.Känner hela din kropp.Då känner jag mej trygg. Att ligga i din famn,att höra att du älskar mej det gör mej lycklig.Har aldrig känt så här förut,aldrig för någon.D...

Av Eriksson - 21 februari 2010 21:21

Idag var jag på årets första folkrace tävling f*n vad underbart de var fast de var svin kallt.. De var massa snygga killar som körde fast dom körde ju saab:) Nu ska jag sova är trött utav bara den..Tack Marcus för att du följde med och körde istä...

Av Eriksson - 20 februari 2010 20:54

Fy för så mycket snö:(Nu får de f*n vara nog.   Jo gud vad jag gjode bort mej idag ajajaj.De är så att jag att de finns en snygg kille som heter Jeppe.Han kör folkrace och så sen så var de att de var en träff med folkrace saker idag och jag och J...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards